Tillbaka till verkligheten...

Idag ska vi till bvc igen för att kolla Moas vikt igen efter hon varit sjuk. Hon är ju nästan helt bra nu men det har tagit ganska hårt på henne! :( Idag blir det jobb med då. Eftermiddagsvecka, inget roligt men vad gör man? Kanske inte blir så länge till får se vad Annette säger idag om vad jag har att säga... hm

I fredags hade vi mini mini kräftskiva här... haha :P Ida, Carin och Ricardo var här och vi mumsade räkor o kräftor så det stod härliga till. Riktigt trevligt hade vi! :)



Igår var det en lagom tråkig söndag. Regnet smattrade tätt stora delar av dagen och det var ju så mörkt o rått! :( Gjorde det bästa av situationen och åkte in till skövde och brände lite pengar... hehe ne men hade fått lite pengar eftersom jag fyller år nästa helg så jag köpte lite fina blommor för dom... :) Var bla på Plantagen och jag säger bara jisses vad mycket fint dom har! Me like!! :D
Fick äntligen köpt en vägghylla till köket med så nu är den uppsatt. Blev riktigt bra tycker jag... :)

Detta blev det igår...





Detaljer gör det lilla så mycket bättre! Ändrade om lite på hyllan i datarummet. Satte upp Moas otroligt söta nalle som hon fått av gammelmormor och morfar plus ett par av hennes mini skor. Blir sån skillnad och mer personligt... :)






Kommentarer
Postat av: malin

vilka snygga tapeter!! vart har ni köpt dem?? I want=

2008-09-08 @ 16:37:09
Postat av: Ida

hej söt ;) hur e det? vad är det du pratat med chefen om?? nu blev ja nyfiken.. ;P Vi får ta och göra om kräftskivan snart.. fast utan kräftor då kanske... =) puss

2008-09-12 @ 15:42:21
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0