Äntligen!

I dag kom ÄNTLIGEN Moas Nuby muggar som jag beställt från USA. Har tagit typ två månader så det var banne mig på tiden!! Bra mycket billigare att beställa därifrån kan jag säga. Betalade ca 110 kr för en mugg på Babyproffsen och jag betalade 160 kr inkl frakt för dessa fyra... Lite skillnad! :)



I lördags var vi o köpte en båt. Skulle inte köpa ngn detta året men för inte så många kronor så blev det en likt förbannat... :P  En del att  göra på den så älsklingen är i full fart ute i garaget o stärker den där motorn ska sitta. Var lite klent o man vill ju inte direkt riskera att motorn hamnar i vattnet! Är nysikat ( tror man säger så?? haha ) för det gamla var ju inte allt för tätt! Den tvättades igår och stolarna gjordes rent och smörjdes. Blev enorm skillnad redan där! Det som skulle bytas på motorn är med fixat så det går allt framåt. Darling kämpar o sliter... :)

För de som känner igen den. Ja det är PPs gamla... :P



Lite skillnad på stolarna då!






Kommentarer
Postat av: Ida

jasså ni är stolta båtägare nu alltså :) tyckte ja kände igen båten, de va ju inte så konstigt då eftersom de e pp´s gamla.. blev en jäkla skillnad på sätena du.. riktigt nice =)

Har du semester nu eller har du sen?

pussar

2008-06-24 @ 11:21:33
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: anna

grattis till förlovningen!

2008-06-24 @ 12:44:53
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har också semester vecka 30. Men ja trodde du hade tidig för ja har inte sett dej på jobbet...

hur går de med att sluta röka då?

puss

2008-06-25 @ 11:49:57
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0