Blääoppp sa den söta lilla grodan...

Moa har börjat med en nu grej. Ut o in med tungan hela tiden, o snabbt som attan går det... hahaha ser helskön ut!! :D

Igår hade lillfisen en helt underbar kväll. Brukar vara ganska gnällig på kvällen men igår var hon på strålande humör, grejade o fixade nöjt överallt... :) mamma o pappa kunde ligga i soffan avslappnat o kolla på AFV medans hon far omkring runt soffbordet, lekte lite med kontrollerna o komma för att vilja "pussas" lite ibland. Helt underbart skönt! :D
Roligt det där med leksaker. Här köper man saker till henne för en massa pengar, men det som är allra roligast att leka med är tv-kontrollerna, pappas snusdosa o mobilen... :D

Lilla stumpan är ju snart ett år redan o allt går ju så fort. Helt sjukt när man tänker tillbaka på allt som faktiskt hänt i hennes utveckling! Var inte länge sen hon kom ut från min stora mage, o nu flyger hon omkring som en liten vilde här hemma. :) Inte stilla en sekund, klättrar o tar sig fram galant både krypandes o gåendes längs med saker... Snart ska hon börja hos dagmamma o vara borta från mig hela dagarna, shit kommer bli riktigt jobbigt i början känns det som nu... hm jag kommer ju garanterat sakna min lilla busunge massor! fast det e klart att det ska bli skönt att komma igång med... :) tillbaka till "verkligheten" hehe :P




Våran going från hjälplöst litet knyte till viljestark busunge... :D

Tjing

Kommentarer
Postat av: Fridah

sååå söt :)

2008-02-07 @ 10:02:16
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0