Jävla siiitväder!!

Idag var det verkligen en sån dag man bara vill stanna i sängen igen! Svinkall blåst o lite regn på det, inte kul någonstans!! :( Har precis varit ute o gått. Höll helt seriös på att blåsa iväg, men för stumpans skull så. Lite gött att få röra på sitt lilla fläsk med! haha o jävligt skönt när man kommer in i värmen igen... :)
Skulle varit på Bvc idag för Moas hörseltest o vägning, men när jag kör bilen ur garaget då slår det mig. Vart e barnstolen?! Då sitter den i andra bilen så typiskt att vi glömt att ta ur den...hm men löste sig fint ändå, fick en ny tid imorgon ist.

Kollade lite på blocket förut, o där hittade jag min bil som jag vill ha! Riktigt fin tycker jag, synd att man inte kan hosta upp 80 papp så där bara... :´( hehe

Visst e den fin!



Får köpa en triss sen o vinna några miljoner eller så... :P

Fixade fram en tv till sovrummet igår. Riktigt mysigt att kunna ligga hela familjen o kolla på film i detta ruskiga väder. Eller vi tittar o Moa fräser omkring som en annan vilde i sängen. Greja o fixa med sina leksaker o gör slut på sin sista energi för natten... :D Söta lilla älsklingen!! <3

Lite nya bilder på lilla busungen, lite suddiga men det e banne mig inte lätt att få henne att fastna... :D





Pussar hejj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0