Före och Efter

Sitter här o försöker skriva men det är inte det lättaste kan jag lova! Är en kisse som ska ligga mitt i mellan mig o tangentbordet hela tiden! haha o hon är ju inte så liten längre så hon täcker ju en del :P Hon ligger här o kurrar så nöjt så... :)

Hallå se mig! :P



Moa har precis hoppat i säng. Det går MYCKET bättre med nattningen nu och det är så skönt! :) Hon sover ju mycket bättre när hon somnar själv tills hon kommer in till oss på natten... Redig liten älskling! :)

Ja idag har det varit jobb igen då. Jisses vilken dag!! ALLT har verkligen krånglat fast tiden har ju gått ganska fort o andra sidan så kanske dumt att klaga :P Känns i kroppen att man varit ledig mycket nu dessa veckor, även fast jag har jobbat dagar i mellan. Känns snart som man aldrig varit ledig så nu är nästa stopp semestern! Är ju inte såå långt kvar... hm! ( bra försök att vara positiv :P )

Igår målade jag klart det sista som behövdes för att få upp fondväggen. Nu är det bara delar av sista väggen och lite finjusteringar som är kvar. Är riktigt stor skillnad och det är ju alltid roligt när det syns att man gjort ngt! haha :)


Före                            Efter





Väggordet fick äntligen komma upp :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Det blev jättebra, att färg kan göra så mycket.

Kram

2009-01-07 @ 21:02:40
Postat av: Mamma

Det blev jättefint, tänk att färg kan göra så mycket. Du har bra smak. Väggordet tycker jag att det passar in på den väggen. Kram mamma

2009-01-07 @ 21:05:44
Postat av: Carro

Riktigt snyggt måste jag säga! Blev en väldigt stor skillnad.. Kul att göra om, och sen när de blir sån stor förändring:)

2009-01-07 @ 23:09:00
URL: http://omcarro.blogg.se/
Postat av: Veronica

blev riktigt snyggt allt bra med er?:)

2009-01-08 @ 16:37:36
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: anna

wow så bra det blev! det är riktigt fräckt med väggord! det ska jag ha om vi flyttar till hus nångång! hihi..

2009-01-08 @ 18:48:53
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Ida

shit vilken skillnad de blev =) jätte snyggt.. hur är det med er såhär i kylan då? puss

2009-01-09 @ 11:34:15
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0