Sen nattning...

Vi har precis sett klart på Trassel. Allt blev lite senare än tänkt så Moa fick en sen nattning idag. Underbar film och jag kan tänka mig att den kommer gå varm här hemma :) Moa önskar sig en Rapunzel klänning och hår sa hon när jag pussade henne god natt... Sötnosen <3 Sista dagen hos dagmamman imorgon med inskolning för Tilda sen är det "ledigt" tills måndag nästa vecka när jag börjar jobba igen. Så imorgon ska Tilda stanna med Moa hos Inga-lill från 9 till 14 så det känns lite konstigt att vara själv så många timmar hemma.

Vi fick besök här tidigare idag. Min kära far med sambo har varit på Kreta så han var här med så fina presenter till sina små barnbarn. Så i em har det varit massa morfarbus här :)


Moa i nya klänningen, lillasyster fick en likadan :)


Kommentarer
Postat av: nina

Ajaj, börja jobba så här års kan inte kännas kul. Jobbigt att lämna lillskruttan också förstår jag.

Vilka fina klänningar :-D

2011-06-08 @ 19:39:32
URL: http://minguldkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0