Klagomuren...

Har precis varit inne hos tandläkaren igen och fått penicillin IGEN för mina förbannade visdomständer. Inflammationerna löser av varandra på löpande band nu och det börjar bli förbannat jobbigt! Var inne för ett antal veckor sedan och tog röntgenplåt för att se hur nerverna låg och ska in imorgon igen för att ta en till för den första var svår att tyda. Hoppas på ett positivt svar att jag slipper att ta den ena på kss som det verkar i nuläget. Alla fyra ska dras så jag har ju en rolig tid framöver... :( FAN!!

Längtar till kvällen. Då ska jag tända massa ljus och tycka synd om mig själv!!


Kommentarer
Postat av: mormor

jag tycker också synd om dig!!

kramar

2011-06-14 @ 14:49:02
Postat av: nina

Kramar om..

Aj aj , stackare. Det är verkligen så jobbigt när man har ont.

2011-06-14 @ 19:33:26
URL: http://minguldkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0