Hösten är här...

Nu när hösten är här tycker jag det känns väldigt bra. Har varit en bra sommar så nu tackar vi för den och kan njuta av sköna höstdagar med krispig luft, mysiga kvällar med tända ljus och härliga brasor för att värma då det kryper ner i graderna. Me like!! Hälsar hösten varmt välkommen... :)

Tilda växer o växer och det händer nya saker hela tiden. Igår gav hon mig i födelsedagspresent att börja skratta på riktigt <3 Man kan ju bara inte få nog av underbara bebisskratt! Har försökt att vara rolig hela dagen men idag blir jag bara dissad... haha :P Hon tar nu tag i saker, rullar runt till mage och har mängder att säga mest hela tiden :) Man slutar aldrig att förundras hur fort det går i barns utveckling...

Moa har blivit såå stor! Är så stolt över vår duktiga fina tjej <3 Hon ska börja på dans nu med Wilma, o jag hoppas att det går bra för hon skulle tycka det vara så roligt! Den gruppen dom skulle börja i blev först framflyttad en vecka sedan inställd pga för få barn så nu ska de prova att gå med 4 -5 åringarna. På måndag börjar det och håller tummarna hårt att det går bra så det kan fortsättas i den gruppen...




Hittade en liten butik när vi var på Öland som sålde fina saker i betong och gips. Var bara inne snabbt med Moa innan vi skulle köpa glass men blev helt kär i en stjärna av betong. Beställde en och valde texten "familj" och så våra namn. Fick den i förra veckan och den är såå fin tycker jag!! Så nu står den på den vitmålade öppna spisen, fick jag sagt det igen :D







Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Nu händer det saker må jag säga!

Flickorna växer och är så fina!

Även spisen har blivit så fin. Verkligen en speciell namnskylt!

kramar

2010-09-15 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0