Fin dag...

Riktigt skönt väder ute idag. Hade ambitioner att rensa lite i trädgården men huvudet spränger värre idag så jag ska ta det lugnt! Spiralens biverkningar är inte mycket att göra åt men det blir snart bättre vill jag tro...

Nu ska de sista gravidkilona bort! Nu får det vara nog som degklump. Trött på att inte kunna ha så många utav mina kläder och tänker INTE köpa en helt ny garderob bara för att jag är bekväm... NEEEJ!! Har 6 - 7 kg kvar och det kommer tas sakta men säkert. Kilona rasade omedvetet för fort efter jag fått Moa och det resulterade i dåliga värden och det är det nog med nu efter denna graviditet. Så nu kommer det ske under mer kontrollerade former... Hoppas jag :))

I fredags kväll åt vi och hade det trevligt. Fick såå fina blommor, kort och underbara ljuslyktor som nu pryder de innan tomma fönstrena i vardagsrummet. Gör så mycket med lite liv på fönsterbrädorna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0