Konstigt...

Idag skulle vi åkt till Onsala på "kalaskräftskiva" men Moas ögon geggar väldigt mycket fortfarande och det smittar ju så enormt mycket. Vill inte riskera att smitta någon så vi blev alla besvikna här att vi inte kan åka :(

Häromdagen när jag skulle logga in på min mail så stod det att kontot var blockerat. Fattar inget vad som har hänt och har försökt att återställa det. Då skickas en länk till min mail! Men hallå?? HUR ska jag kunna nå länken när jag inte kommer in på mailen!? Fullständigt idiotiskt. Har hört att det är fler som blivit drabbade utav detta men vet inte varför. Hoppas det kommer att kunna återställas för jag har viktiga mail som jag behöver komma åt....

Moa är helt fascinerad av vår digitalkamera och får gömma den för henne för att den inte ska gå sönder av misstag. Nu ska hon få en egen av tomten, längtar tills hon får ta sina första kort :))
Även beställt en sittdyna till Tildas matstol. Snart dax för första provsittningen och behöver lite i stolen att fylla upp med... 








Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Hoppas att ögonproblemen har gått över!

Synd att vi inte kunde träffas i lördags.

kramar

2010-10-05 @ 08:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0