Matkrig...

Tilda ligger just nu o vilar sitt huvud mot sin gosiga gris på filten, ser för skön ut :) Har precis ätit en portion gröt och kan ju säga att jag fick byta kläder efteråt... kladdigt värre! Moa leker med sitt lego och just nu har hon byggt flygplan som flyger i rasande fart här i vardagsrummet :) Lite skönt att ha datorn i vardasgrummet, kan man göra ännu fler saker samtidigt... ha ha haa :P

Ska gå ut i det fina vädret här när Tilda somnat. Är såå vacker ute med all snö och den klarblå himlen!

Har äntligen fått upp väggordet som jag haft beslutsvårigheter med. Blev där jag tänkt från början så jag vet inte riktigt vad allt detta velande skulle vara bra för? Sitter i hallen bort mot sovrummen och jag gillar att man ser det från vår säng...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0