Snart dags?

Ja det hoppas jag verkligen!! Med dunderförkylning som jag fått av min älskade dotter som var sjuk förra veckan ( MYCKET snällt att dela med sig :P ) så hoppas jag att den snart ger vika så att vi kan ägna oss åt barnafödande ist :)

I torsdags började killarna fylla igen här hemma efter dräneringsarbetet. Såå skönt att det äntligen är igenfyllt! Ser ju ut som hej kom o hjälp mig med all jord och bröte som blev över och så får det se ut tills det hämtas, inte mycket att göra. Älsklingen har verkligen slitit som ett djur med allt detta och det gick bra mycket fortare än vi båda trodde från början. Skönt att se att han kan koppla av igen för det har varit ett enormt stressmoment för honom!

Några timmar efter de börjat fylla igen åkte jag och Moa ner till Onsala. Skönt att komma ifrån lite och träffa familjen plus att Oskar kunde köra sitt race i lugnan ro. Typiskt nog åkta jag givetvis på sjukan som Moa haft så jag ha väl inte varit det roligaste sällskapet :P men stumpan har njutit som fisken i vattnet av all lek o bus med alla <3 Var på IKEA i fredags och inhandlade skötbordet äntligen men det blev nog det längsta IKEAbesök i min historia och drog med mig några till i fallet så jag hoppas de har överseende med en höggravids beslutsångest och snurr :) Skönt nu när allt är på plats iaf så nu är vi redo för lilla bebis därinne i min mage <3

Idag har det städats och skurats till höger och vänster. Fan att kroppen knappt hänger ihop känns det som och både näsa och ögon sprutar men kanske kan man få två flugor i en smäll och få skinande rent PLUS få ut lilla bebis. Knappst troligt för det känns som h*n aldrig vill ut just nu men man vet ju aldrig :)) haha


Lill* därinne kom uuuuut <3 :)





Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Oj nu är det nära! Lycka till!

2010-05-16 @ 22:26:03
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: gammelmormor

skönt att höra att ni är hemma igen,

det var bara trevligt att vara på Ikea med alla nära och kära.

kramar

2010-05-16 @ 22:35:47
Postat av: DELGADOMarisa

As for me, I require linkbuilding stuff presented by <a href="http://www.linksexperts.com">article submission services</a>. I heard that was a very good way of SEO.

2012-06-21 @ 00:09:23
URL: http://www.linksexperts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0