Jaha ja...

Sitter här o har precis kommit upp ur sängen efter nattningen av Moa. Var väl allt för nära att själv trilla dit men lyckades komma upp i sista sekund! Härligt när man spenderar dagarna ute i härligt väder... :)

Har haft ganska kraftiga sammandragningar idag som jag inte haft förut. Behöver absolut inte betyda ngt mer än förberedelser och antagligen så gör det inte det men det känns som det börjar närma sig nu. Kände ingenting innan med Moa förrän knappt ett dygn innan hon ville komma ut. Hoppas att värkarna sätter igång snart så vi kan få ut den lill*. Känns som kroppen knappt hänger ihop längre, räcker med ett litet fellyft lr liknande så kan jag knappt röra mig frammåt med benen! Ne nu får det snart vara dags för återhämning.... Komsi, komsi lilla bebis!



Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Dagarna går och nu kommer jag med en ny gissning, kanske det blir klart på Mors Dag?

kramar

2010-05-25 @ 12:51:20
Postat av: NewmanMAI20

People are willing to receive a doctoral degree, but what is the best way to do that? We should propose to search for the <a href="http://exclusivethesis.com">dissertation</a> service to purchase the thesis abstract just about this topic in. We used this and reseived high range.

2012-06-30 @ 09:34:23
URL: http://exclusivethesis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0