Nya fönster...

Nu har äntligen våra nya stora fönster kommit till vardagsrummet! :) Kommer bli sån skillnad med de nya + nya panelen som ligger o väntar på att bli uppsatt, för att inte tala om skillnaden på ljudinsläpp, värme och kyla. Kommer bli såå bra!

Tur att dom sitter fast ordentligt! :P



Idag har varit en riktigt slappardag. Tog den dagliga promenaden när jag lämnat Moa i lokalen och sen passade jag på att vila lite. Var riktigt skönt att bara släppa allt för en stund, så jag o Tilda låg o mös i sängen. Hon låg o knorrade lite då o då, låter så härligt :)

Hoppas min nya mobil kommer imorgon. Min har varit kass ett tag nu så det ska bli skönt att få en fungerande :)


Stort Grattis till min kära mormor som fyller år idag! :)






Kommentarer
Postat av: mormor

Tack underbara Sara!

kramar

2010-07-05 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0