Papper till höger o vänster....

Håller på att försöker få iordning alla papper här som kommit indrösandes med posten.... Anmälningar till försäkringskassan, olika intyg som ska in hit o dit. Jösses blir helt snurrig av detta!! Pratade med min chef nu precis iaf så allt är iordning på jobbet. Har varit allt för många gånger det har felats både här o var från Arlas sida. Blir lite jobbigt i slutändan när det inte blir ordning på det men nu förhoppningsvis ska det slippas...

Mamma höll på att skrämma ihjäl mig förut när vi pratade när hon sa att mormor ligger på sjukhus!! Usch det var mycket otrevligt och tårarna kom farandes innan jag ens lyssnat klart på vad mamma sa... :´(
Tänker på dig hela tiden mormor!! <3





Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Tack Sara för din omtanke!Nu är jag hemma igen. skickade ett medd på bloggen igår, den kom tydligen inte fram.

känns mycket bättre men jag skall försöka att inteta på mig för mycket "jobb"

kramar

2010-02-06 @ 13:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0