Trots i stora lass...

Båda mina små godingar ligger o sover. Moa somnade nöjt efter en stor portion gröt o lite egenplockade lingon :)

Jösses vilken dag det har varit idag. Moa har sin underbara 3års trots och idag har det varit alldeles för mycket känner jag! Känns som man befinner sig i en konflikt stup i ett men bara försöker att bita ihop. Gäller ju att välja sina "krig" men fasen vad svårt det är. Lilla damen har ett hiskeligt humör med så det blir ju inte bättre direkt. Hon är väldigt mammig just nu med, så det känns som hon sitter klistrad på mig hela tiden. Blir lite påfrestanda när INGET är bra. Har försökt att få till det med handling och städning idag och jag har hållt på precis hela dagen känns det som. Inte lätt att få ihop allt vissa dagar känner jag, men nu är det iaf rent, nöjda nattade barn, fyllt kylskåp och en ny dag imorgon... :)

Tilda sover hela natten nu med (peppar peppar :P) Hon får kvällsmålet vid halv åtta ungefär och ligger vaken en liten stund innan hon somnar. Sen sover hon till halv sex ungefär och vill ha en skvätt mat. Brukar även ha bajsat vid denna tidpunkt och tycker väl hon kunnat välja en annan tid för det men vad gör man... haha :P Sen somnar hon om igen och sover till halv nio, vilket är väldigt skönt och sen är hon supernöjd! Pratar o pratar, gör massa bubblor o skrattar i ett :) Får jag o Moa lite "egentid" ihop på morgonen med <3 :)







Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Så stor hon blivit redan!

2010-08-12 @ 22:11:30
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilket härligt kort, saknar er jättemycket:)))

2010-08-17 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0