Storstädning på schemat...

Har precis ringt runt till massa rörmokare för att höra om ngn hade tid att ta bort ett element. Verkar som en kunde utföra det redan nästa vecka så det hade varit toppen. Vi ska ta bort ett i hallen för vi ska lägga klinkers med golvvärme innanför dörren. Kommer bli kanoners att få bort det platsmässigt med för det är precis ivägen för att ha en skohylla där... :)

Idag känner jag en energi som inte funnits på länge. Jag hoppas återigen att min kropp kan få må bra igen så allt kan gå på som vanligt men har haft lite bättre dagar förut. Vågar inte hoppas för mycket men det är onekligen den bästa dagen hittils på över en månad! Så det firas idag med storstädning och uppsättning av lite stjärnor i fönstrena. Även lite pepparkaksbak står på listan med lilla stumpan här. Hon håller på att städa sitt rum, fast det låter mer som lek därinne tycker jag... :P

Var på MVC igår igen. Provtagning, vägning OCH jag fick lyssna på bebis hjärtljud för första gången. Blev helt tårögd :) Vet inte hur många ggr jag sprang fram och tillbaka till labbet för olika prover. Träffade både vår barnmorska och läkare så det blev lite veligt ett tag där. Får se nu i veckan vad proverna säger. Är nu sjukskriven en månad till, men ska försöka jobba iaf 50 % innan jul så det är mitt mål just nu...


Skruttan i magen och den 23 dec får vi se lillasyster el lillebror <3







Kommentarer
Postat av: anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Spännande med UL! Vad tror du det är?

2009-11-27 @ 15:15:40
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Gammelmormor

Skönt att du känner dig bättre idag.



kramar till er alla

2009-11-27 @ 17:10:15
Postat av: Veronica

Grattis, vad roligt:D när är han/hon beräknad? grattis igen:)

2009-11-27 @ 18:37:34
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0