Vad är detta??

Vaknar upp och det är massa SNÖ ute!! Usch säger jag bara efter det härliga vårväder vi haft i helgen :( Ja ja det är väl så det är denna månaden men ändå.....

Nu är det snart dags för 2 års kalas här hemma :D Ska sätta mig ner och planera maten och dyl inför alla kalas i helgen. Blir både på fredag, lördag och söndag så det blir fullt ös hela helgen lång... Ska bli jätte roligt! :)

Nu är det inte många dagar kvar till lönerna kommer :D:D  Denna månad har varit sjuukt lång då vi bara haft min lön eftersom det blev en månads glapp mellan stämplingen och lönen från Oskars nya jobb. Trist att inte ha så mycket pengar men man får se det positiva i det hela. Man uppskattar allt mycket mer när det rullar igång igen... :)


Från förra året när vår lilla busunge fyllt 1 år :D <3






Kommentarer
Postat av: Carro

Ja visst uppskattar man mer när man levt snålt en månad.. Har vi gjort de ganska länge med tanke på att inte jag fått stämpla fullt men nu börjar de komma igång och fan vad glad man blir!!:)

2009-03-23 @ 23:15:17
URL: http://omcarro,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0