Ledig!

Idag är det ledigt från jobbet. Riktigt skönt med en riktigt lång helg måste jag säga! :)

Helgen har varit lugn. Moas mormor o morfar var här i lördags, var så mysigt att träffas igen efter deras thailandresa <3 Vi fick jättefina presenter med! Så roligt med saker som man inte får tag på överallt :) En av Moas presenter var inslaget i ett så otroligt sött papper. Har faktiskt sparat på det för att rama in det o sätta upp på Moas kommande fotovägg. Ska ha både foton och annat smått o gott som hittas med tiden. Kommer bli så sött!

Igår var jag hemma hos Karin en sväng i Skara. Fick en återblick hur det var att ha delad tvättstuga, o jag saknar INTE!!! :P Vi provade kläder, satt o snattra en stund, avfyrade några cigaretter och sedan begav jag mig hem. Kom hem till massa ljus tända överallt. Det är mys det!  En bra dag helt enkelt... :)

På lördag är det dags för firmafest! Tror detta kommer bli kanon, var ett tag sen nu så... hm :P haha Ska bli riktigt roligt så detta ses fram emot mycket! :D



*Leeer*







Kommentarer
Postat av: Ida

ja det ska bli nice med firmafest... det var ju ett tag sen du var med nu ;) japp det tränas i arlagymmet. Riktigt bra faktiskt :) Pussar

2009-03-02 @ 12:19:56
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det är det, finns crosstrainer, löpband, roddmaskin, en allt i allo maskin som är trasig för tillfället, spinningcycklar, vikter och sånt. Så det är klart godkännt. Jag kände det med att jag inte ville lägga en massa pengar på gymkort, så detta är perfekt =) Vart ska ni förfesta???

2009-03-02 @ 13:27:47
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blir nog hos pillans syster tror jag, om inget ändras :)

2009-03-03 @ 00:27:27
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket :) ville göra något oväntat för henne. hoppas allt är bra med er!

2009-03-09 @ 14:24:37
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0