Underbar helg...

I Fredags kom min kära mamma upp och hälsade på. Åkte hem i förmiddags så det har varit en riktigt mysig helg! <3

Lördagen bestod av shopping och fika i Mariestad. Sedan var vi nere och kollade på båten och avslutade dagen med grillning och bad i poolen. Solen och värmen kom tillbaka på eftermiddagen så det blev en riktigt skön kväll... :)
Älsklingen min åkte på torsdagen upp till Västerås där det var Power Meet. Skulle kommit hem på lördagsnatten men dom var hemma redan vid fyra på lördags morgon.  Kan ju inte direkt säga att jag var ledsen över det... :)






Idag fyller min mormor år.
Ännu ett grattis till dig och hoppas du får en härlig dag! :)







Kommentarer
Postat av: Jenny

Jg blev lite feg när jag satte mig i frisör stolen. Det blev bild nr ett =) Men håller med dig att fyran är riktigt snygg!

2009-07-05 @ 19:37:32
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/
Postat av: gammelmormor

Tack älskade Sara!

Tack också för den fina blomman som jag fick av er!

Jag hade en underbar dag, många kom och grattade mig och jag uppskattar det verkligen.



kramar från mig

2009-07-06 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0