Hipp hipp hurraaaaa :)

Idag firas min bror som fyller år. Grattis Joakim än en gång!! :)

Idag hade de sista av oss utbildning på vår förpackningsmaskin. Hade inte så höga förväntningar på detta men det  blev kanon! Känns skönt att kommit ikapp bra nu då jag missade den andra utbildningen när jag var mammaledig, och "bara" har lärt mig genom drift...
Började kl 12 idag iaf så jag slutade tidigare. Väldigt skönt eftersom det är torsdag och är LEDIG imorgon :) Mindre skönt när man kommer hem och Älsklingen ligger med magsjuka!! Hoppas bara att stumpan slipper detta denna gången iaf.....
Känns som det värsta är över nu för honom men man ska inte säga för mycket! Denna skit har ju en förmåga att komma i vågor :S Hoppas det blir en hyffsat lugn natt iaf och att det värsta är över. Nu ligger han nerbäddad i soffan helt utslagen stackaren...

Planerna i helgen är att vi ska åka ner till Onsala och fira Joakim OM vi håller oss friska/ tillfrisknar. Kan ju alltid hoppas men vågar inte hoppas för mycket... :( Får se hur det ter sig!

Nu är vi snart två arbetande här hemma igen med!! Det gick kanon på intervjun och dom ringde redan i fredags och lämnade beskedet att det blev jobb för min Älskling! :D:D 



Avslutar detta inlägg med de fina tulpaner som pryder vårat bord :)






Kommentarer
Postat av: anna

så skönt att det ordnat sig med jobb, grattis!

2009-01-30 @ 17:29:49
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: erica

grattis till jobbet:) kramar

2009-02-05 @ 09:51:44
URL: http://nr1nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0