No place like home... :)

Sitter här i min ensamhet, förutom Molly då givetvis :P Stumpan ligger o drömmer och Oskar är o spelar inebandy...
Har precis fått upp väggordet som jag beställde i söndags. Det kan man kalla snabba pix! :D



Blev kanon tycker jag. Var så tomt över hyllan innan så detta blev verkligen pricken över i:et :) Marie hittade en ny sida med mycket billigare väggord plus att den hade lite roligare även för barn. Dessutom kunde man göra sina egna ord, så det kunde ju inte bli bättre... Imorgon ska jag hjälpa Marie att komma igång med sin uppsättning. Kommer bli kanon! :)

Idag efter jobbet åkte vi till Holmestad o firade svärmor som fyllde år. Det bjöds på en helt underbar tårta som jag tyvärr inte fick med ngt kort på men den var jättefin! Lite annorlunda och det är ju alltid roligt :)

Idag besiktigades Volvon med. Lite nervöst måste jag säga att det var innan beskedet kom hur det gick! :P Kändes ju som hela historien med denna bil skulle vara lite för bra för att vara sann, men än så länge håller den på plus i historien! Blev två enkla 2or så det är ju verkligen inget att klaga på! :D

Ljusslinga i sovrummet som äntligen kommit upp :)





Ne nu kom älsklingen hem här...




Kommentarer
Postat av: Carro

De var riktigt fint med de väggordet där. Passa ju in skit bra. Och när ljusen var tända var skit fint. Måste ju då passa på att fråga, vad är de för hemsida du kollar på när du letar efter väggorden? Ha de gott!

2009-01-20 @ 21:36:57
URL: http://omcarro.blogg.se/
Postat av: anna

jag vill också veta hemsidan! kram

2009-01-21 @ 22:26:27
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0