i målartagen...

Stumpan har precis nattats. Sover inte än men det hoppas jag hon gör snart! Har varit lite problem med sovningen i den nya sängen. Stoor skillnad för lilla stumpan att ligga i denna så det är ju inte alls konstigt. Har fått sitta jämte henne varje kväll nu tills hon somnar och hon har vaknat lite titt som tätt och varit lite ledsen. Idag ville hon iaf ligga själv så nu står dörren lite på glänt tills hon somnat... :)

Idag har jag målat klart i storarummet!! ÄNTLIGEN VITT :D Målade om när vi flyttade in men det blev då fel färg. Vi skulle ha väggarna i svagt grått och en fondvägg i mörk grå. Säger i affären att vi vill ha en ren grå. Kommer hem börjar måla. Visst det blev väl bra.... tills vi målat dit fondväggen! Då ser man att den ljusgråa inte alls är så grå utan BLÅ!! Åå vad jag har gått o stört mig på detta så nu äntligen är jag nöjd! haha :P

Imorgon blir det sovrummets tur för en makeover :P

Gick precis in för att titta till Moa. Smyger in i hennes rum men det är tomt i hennes säng!! Hahahaha då har hon smygit in och lagt sig i våran säng... Jäklar vad tyst hon gjorde detta, har inte hört  ett knyst! haha :P Lilla stumpan<3

Gott o ligga i mammas o pappas säng <3





Kommentarer
Postat av: Emelie Härling

hon e ju för go :D

2009-01-03 @ 20:22:52
URL: http://emelieharling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0