Så sött...

Har varit inne o kikat på lek meras hemsida. Finns så otroligt söta grejer till de små! :) Har hittat en  sak iaf som Moa ska få när hon fyller. Så smidigt att beställa över nätet men vill inte gå miste om det roliga att gå i affärer med... Många tycker det är jobbigt men jag tycker att det är en ganska stor charm i det hela :) Nackdelen med alla dessa shoppingsidor är ju att man hittar såå mycket grejer hela tiden som man vill HA, HA o HAAA.... hm :P





Nu är ju inte Moa en bebis längre (1:a bilden) men till nästa så... :)
Lilla toaletten är ju bara helt underbart söt! hihi passande en liten sessa
Väskan, ja Hello Kitty är ju alltid sött till barn...




Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka söta grejer de finns! Är ju helt galen alltså! När jag får barn skulle jag bli shoppningsnarkoman tror jag :P Skulle vilja ha precis ALLT!:) hehe.

2009-02-12 @ 16:42:42
URL: http://omcarro.blogg.se/
Postat av: emelie

Vad söta grejer.. :D jooo, du har ju bilder längst upp hur får du de ? tar man på desain då ???

2009-02-13 @ 20:58:40
URL: http://emelieharling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0