Vill ha besked!!

Är så trött på detta väntande! Vi har fortfarande inte fått ngt besked från kommunen om barnomsorg. Det är ju inte ens två veckor kvar som stumpan ska börja skolas in så tycker ju att det borde komma! Om det nu är så att vi inte får i lugnås så sa hon jag pratat med dom ggr jag ringt att vi skulle få inne i Mariestad så länge. Blir nya platser i Augusti så det får ju bli i Mariestad så länge då. Även fast hon i stort sätt lovade så vill man ju ändå ha ett skriftligt besked annars kan man ju aldrig veta! :( Känns piss att bara gå o vänta. Har pratat med henne som är ansvarig ett antal gånger men får bara samma svar: "det är inte färdigt än, jag jobbar på det..." bla bla bla! Är jobbigt som det är ändå med att pussla ihop allt med tider o resväg, så vi behöver veta så vi kan planera o pussla efter det.........
Jag är mammaledig till den 4:e april, är en fredag så jag börjar ju jobba på måndagen där den 7:e. Hade först tänkt att börja jobba igen den 1:a, samma dag som Moa ska börja skolas in men har tänkt om. Blir aldeles för mycket. Då hade jag gått upp med henne tidigt, gått med henne till dagis. Sen hade Oskar fått gå hem tidigare för att "lösa" av mig så jag kan åka o jobba från 15 till 23.45. Kommer vara död nog så det räcker o blir över så det är dumt att puscha för mycket... hm..... :P



Lilla älsklingen <3

image220

Mamma kommer sakna så...




Kommentarer
Postat av: veronica

det kommer att bli riktigt jobbigt för dej att inte få va med Moa så mycket va? hoppas det löser sej med in skolningen :)

2008-03-20 @ 20:04:32
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0