Redan ett år sedan värkarna...

Helt otroligt vad tiden går fort!! Grattis lilla älskling på din 1 års dag <3

Lilla vännen
du väckte känslor jag knappt trodde fanns
men det gjorde de
därinne någonstans
Du fick dem att vakna
Du fick dem att växa
Du fick dem så starka

Lilla vännen
Jag älskar dig så
Mer än du någonsin kan förstå

Lilla vännen
Jag finns här om du behöver tröst
Jag kommer alltid när jag hör din röst
Jag vill se dig vakna
Jag vill se dig växa
Jag vill se dig stark

Lilla vännen
Att få följa din uppväxt är en gåva
Den största och bästa
Det vill jag lova

Mamma älskar dig så!!


Kommentarer
Postat av: frida

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Moas födelsedag HURRA HURRA HURRA! Grattis Gumman från familjen Rosenlund Jacobsson :-)

2008-03-26 @ 11:44:00
Postat av: Nathalie

Grattis Moa!:) Tiden går så fort.

2008-03-26 @ 15:11:18
URL: http://nathalielieberth.blogg.se
Postat av: Malin

Grattis Moa!! Puss från Noah!! *gillar äldre kvinnor* =)

2008-03-26 @ 18:16:49
Postat av: Carro

Oj vad tiden går fort!! Redan 1 år!! Hoppas ni hade en kanon dag! Grattis moa!! :)

2008-03-27 @ 00:36:44
URL: http://omcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0