Måndag

Ja då var det en ny vecka då... Nedräkningen har börjat på allvar tills jag ska börja jobba igen, känner mig inte riktigt redo faktiskt. Kommer ju bli skönt att komma igång igen men det har ju ändå gått 1,5 år sen jag jobbade sist...hm :S

I helgen har vi haft fullt upp med renovering av hallen. Puuuh vilket j*vla jobb det är då!! Underarbetet blev bra mycket mer än vi hade räknat med o då hade vi ändå räknat med mer än det vanliga. Är inte klara med det än... :( Tur att älsklingen är så duktig på det... ;P Har iaf kunnat börja med tapetseringen av delen innanför dörren där det ska vara en annan tapet. Var lite tveksam i affären över valet men tror det kommer bli riktigt fint! :) Ska vara klara med allt tills helgen iaf för då ska det läggas klinkers o golv i hallen o köket. Ser ut som en riktig ordentlig bomb har slagit ner här nu ska bli skönt när allt hamnar på plats igen! Moa tycker ju det är skitkul med nya grejer att pilla på överallt, mindre roligt för mamma o pappa... :P Väntar nu på att lillafisen ska läggas strax så jag kan fortsätta med tapetseringen...

I lördags var vi o tittade på Hockey. Lilla Rasmus har börjat spela så vi var där o tittade på premiärmatchen... :D Blev nästan helt nerfrusna men vi tinade upp oss på café med lite onyttigheter efteråt. Aldrig fel det inte... :P

Nu är det boktajm här...

Tjing

Kommentarer
Postat av: veronica

det kommer att gå bra att börja jobba :) ska Oskar vara hemma nått o vara pappa ledig? :)

2008-03-07 @ 16:47:40
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0