Är så glad!!

Fick brev idag o Moa har fått en plats hos dagmamma!! Är helt överlycklig kan jag säga efter allt trassel o oro som varit! haha :D :D Pratade precis med henne och hon verkar jättetrevlig. Åå det känns så bra, var fan inte långt ifrån till tårar när jag öppnade kuvertet...hahaha :P Vi ska gå dit första gången den 7.e, samma dag som jag börjar jobba så det blir full fart direkt! :)

Igår var det ju tårtbak o grejer här. Baket var ju inte så överdrivet intressant men himla god tyckte hon att den var... :P Fick sitta o äta aldeles själv, hon var så nöjd så! haha blev badet direkt efter... hm :D Paket är ju inte så tokigt heller, kul nu när hon börjar förstå att det faktiskt finns ngt under pappret. Blev så glad för sin söta vovve som viftade på svansen o grejer. Ursöt!! :)




Tjöss

Kommentarer
Postat av: Elenor

Får gratulera den lilla tjejen på sin 1 års dag. Hon är verkligen hur söt som helst

2008-03-27 @ 14:29:45
Postat av: veronica

Lite sent kanske men Ett år shit Grattis :) jätte fina kort med på lilla Moa såg riktigt glad ut :) o vad fint din familj hade det i onsala :D hoppas allt e bra med dej. nu vill jag snart komma o hälsa på :)puss

2008-03-27 @ 18:17:50
URL: http://veronicagerding.blogg.se
Postat av: Carro

Hon ser ju verkligen helt överlycklig ut :) hehe. Börjar bli en stor tjej nu! :) Hon är ju helt ursöt verkligen!! :)

2008-03-28 @ 00:25:20
URL: http://omcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0