Äntligen värmen här igen! :D

Moa har precis somnat efter en lång stunds plaskande i badkaret. Har varit lite svårsomnad i veckan så jag är väldigt glad att jag slapp det idag... Hon har ju blivit så stor lilla stumpan o viljan den är nog lite större ändå :P haha Våran lilla bestämda goding... :D

Idag har det ju varit helt underbart ute! Såå skönt att det äntligen kan stekas lite... :P Har grejat ute idag. Roat mig med att rensa sånt där förbannat ogräs som dyker upp överallt, trimmat o klippt gräset... phue skönt nu när det är gjort! Har bara en liten, liten remsa kvar att klippa för bensinen tog slut strax efter min snickare kom hem o sen har det varit fullt upp med annat... :) Darling är i Götene o dricker lite öl med de på jobbet för imorgon går de ju på semester. Ska iväg o hämta honom sen någon gång ikväll så då blir det till att väcka lilla stumpan, men vad gör man inte... ;)





Inte gått något vidare med rökningen denna veckan! :S Har rökt bloss både här o där på jobbet... Usch på mig själv men än har jag inte ett upp hoppet!!!! Så det så...



Nu ska jag ta tag i den där sista remsan med gräsklipparn!





Kommentarer
Postat av: Veronica

jag tror på dej du kommer klara det:) vad stor Moa har blivit shit :D

2008-07-05 @ 14:49:02
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0