Jobbtankar

Har precis avnjutit en härligt varm kopp te o en ciggelur på trappan. Mysigt att sitta i mörkret med en varm kopp! :) En del "klagar" på att jag inte dricker kaffe men det går verkligen inte! hahaha har försökt ett antal gånger. Alldeles för beskt, inte ens med tonvis med socker o mjölk går det... :P Älsklingen fick mig till att göra ett nytt försök på Juldagen men usch!! Inte tillräckligt hård helt enkelt, men det står jag för! hahaha :P

Har varit endel tankar på jobbet det senaste. Har haft funderingar på att hoppa in när det är extra jobb men jag vette fän. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag längtar faktiskt lite till att börja jobba igen! :S Aaaaaah Va sa jag det?!? :P Har ju inte jobbat på lite drygt 1,5 år nu så man har väl glömt bort hur hemskt det är! hahaha :P Är ju inte långt kvar nu tills jag är back in buissness så det får nog vänta tills dess med jobbandet, men får se hur det blir. Hade ju onekligen varit gött med lite extra klirr i kassan o lite annat att göra, frågan e om det e värt det som nuläget är... Dessutom så går jag isf på inringaravtal eftersom jag är helt tjänsteledig så jag ska kolla upp helt vad som menas med detta först iaf...

Tjing

Kommentarer
Postat av: veronica

vill du börja jobba igen asså :) jag förstår dej jag längtar efter ett heltidsjobb som bara den... vi har fått en ny lägenhet men på parkgatan :/ det får duga så länge tills jag har heltidsjobb o så. men känns jätte bra att bli sambo i alla fall :D

2008-01-17 @ 06:45:55
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0