Äckligt morrande!!!!

Har precis plockat undan lite o ska packa ihop alla saker vi ska ha med oss. Jag o Moa ska till Moas gammelmormor o gammelmorfar. Skönt nu när dom är pensionärer så man kan komma när man vill...hehe :) Mamma kommer också dit efter jobbet, tar bussen från jobbet till Skepplanda. Lilla mamsen kunde inte låta bli att komma dit när vi skulle åt "rätt" håll... :D Blir ju så lätt att det går aldeles för lång imellan gångerna så det ska bli kul att träffas nu igen, var ju inte jätte lång tid sen vi träffades så det känns bra... :)

I morses var jag ute o rökte vid sju. Stog där i mörkret på trappan o hade precis tänt ciggen. Då hörde jag ngt som morrade högt, o det lät som det var jättenära! Jag höll ju fullständigt på att skita på mig! :S Tänkte att jag måste hört fel o går in o tänder utelampan. Då morrar det igen o jag slänger ciggen i vild panik o springer in o låser dörren med hjärtat i halsgropen... Fattar inte vad det kan ha vairt. Katter finns det ju många av här men dom låter INTE så........ FY FAN det var riktigt äckligt!!!!


                                                               Kommer sakna dig inatt....

image113
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0