Julen närmar sig...

Nu är det inte många dagar kvar till självaste Julafton :) Har ganska många klappar kvar att fixa men blir nog rätt lugnt ändå. Känns iaf så nu... hm :P Jobbar ju sent denna veckan så det blir till att åka in till stan o hänga på låset på fredag! haha

Ska fixa iordning Moas rum lite nu när hon får hem sin nya säng. Har idag fått hem lite dekoration till väggen där sängen ska stå. Kommer bli jättefint, passar bra ihop med det som hon redan har med :)



















Idag blir det en gaska lugn dag på jobbet. Först blir det till att jobba en timma. Sen blir det Julbord och gruppmöte efter det så kommer igång o jobba igen ganska sent...

På Torsdag ska jag fixa håret! Wiihii äntligen!! :D Ska bli så gött att få ordning på skiten igen :P Har vuxit som skam nu så det är i väldig röra nu känner jag. Man blir lite ny människa igen efter man har fixat till sig lite...haha :P

Ne nu ska jag fixa de sista innan jobbet...



Kommentarer
Postat av: Ida

man tackar =) nej du det får du nog göra själv.. =) för jag kan säga att ja svor rätt så rejält åt mitt egna innan ja fick ihop det.. hihi.. =) Puss

2008-12-16 @ 15:36:49
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Anonym

på bilden va de ju en tjej de likna moa.



Moa vill kommentera



bm ub bbbbbbbbbbb b .pzL



HON KAN OCKSÅ SKRIVA SITT NAMN: MMOOA



duktig moa fast jag sa var hin skulle trycka :D





lite till jiufgydguhujjttgjknkjglololollllbl





Pussar o kramar Emelie o Moa !!!!!

2009-01-06 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0