Älsklingens dag <3

Idag fyller älsklingen år! Började med en mysig frukost med lite paket o grejer. Inte dumt alls... :)

Lilla stumpan har fått, som vi misstänkte igår, ögoninflammation :( Usch o fy vad det ser illa ut i dessa små ögon! Är ju inget som gillas när man gör rent ögonen på henne heller men det är bara att kämpa på med det! Lilla stackaren somnade här för en liten stund sen jämte mig i soffan aldeles utslagen. Hade 39,3 i feber så hon fick lite alvedon så hon ska kunna sova bättre... Hoppas verkligen att hon mår bättre imorgon!!

Min Papps var här med en sväng. Kunde inte träffas på juldagen som planerat då han låg nerbäddad med en dunderförkylning där med... Denna jobbiga årstid då!! Roligt att träffas idag iaf :)

Känns inget roligt att det börjar närma sig jobbdagar igen! Måndag och Tisdag kväll återstår innan nyår, men det är ju bara att bita ihop :P Vi ska vara hemma iår igen med lite folk. Har beställts Exotisk Planka ifrån Köttex! Mm mm mmm ska bli så gott! O vad skönt att slippa stå och laga all mat med! Kan man ägna mer tid åt drickan ist ;D


Detta dukas upp på nyår :)






Kommentarer
Postat av: frida

Det ser vi fram emot :-)

2008-12-27 @ 22:32:03
Postat av: Anna/Levindas Värld

Hej!



Jag såg att du skrivit en kommentar angående smyckesbeställning på min blogg, va roligt att du gillar mina smycken :)



Självklart kan du får en "love-budskapsring" med 2 st namnbrickor på!



Mejla mig på [email protected] så får vi höras mer på mejlen :)

2008-12-28 @ 11:47:00
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Emelie Härling

Jag set fram i mot de, hoppas moa är frisk då.det ska bli kul att träffa moa det va längesän nu,

2008-12-28 @ 14:54:57
URL: http://mysmonstret.blogg.se/
Postat av: gammelmormor

Det ser verkligen gott ut med exotisk planka

Vi önskar er alla tre ett gott slut på det gamla året och ett riktigt Gott Nytt År!

bamsekramar

2008-12-28 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0