Bröllop imorgon...

Sitter här o kikar lite. Älsklingen har precis åkt för att kolla på race med Linus. Jobbigt att gå o lägga sig alldeles ensam men vad gör man... ;P

Imorgon ska jag på bröllop. Pernilla och Micke gifter sig imorgon. Ska bli så kul! Är första bröllopet jag går på förutom när jag var bara några år gammal och var tärna. Jag och Karin ska dit, ska bara vara med under själva vigseln men ändå :) Ska bli riktigt roligt att få vara med på deras stora dag! Nu fram tills jag åker imorgon har jag såååå mycket at göra!! Frida kommer hit imorgon som en räddande ängel och ska försöka få ihop mitt hår på ngt sätt ;D Det lilla hår som finns för tillfället då har ju inte kommit så långt med växandet... hm :P Ska in till stan imorgon för att fixa skor och lite annat så just nu är allt lite kaos, men men det blir nog bra i slutändan...

Var precis inne och tittade på Pernillas sida på bröllopstorget och hamnade vidare på det allmänna galleriet. Alltid kul att titta på bilder. Hittade bild på en så fin bröllopsklänning! Något liknande hade jag inte alls haft något emot att bära den dagen vi gifter oss... :)


Såå otroligt vacker!



Nu ska jag hoppa i badet :)




Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Vacker klänning!!

2008-08-16 @ 15:30:26
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Sv: Ja precis, men man ska ha något att sträva och längta efter

2008-08-17 @ 11:06:04
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0