Falkängen

Igår var det rena rama Julafton här hemma ;) Fick massa fina presenter från husbilsresan. Tack så mycket igen! <3 Moa blev så glad när mormor o morfar kom och hon ville knappt gå ur husbilen som var väldigt spännande... :D

Idag har vi varit i Falkängens hantverksby. Vädret blev riktigt bra och det var lite mysigt att gå o strosa lite bland allt pyssel :) Tycker det är kul att kolla sånt. Finns ju mycket som inte alls faller mig i smaken men ibland hittar man något och då är det oftast sånt som inte alla andra har! :) Köpte bara två små saker jag tyckte var så söta som jag inte kunde låta bli. De andra sakerna jag hittade får vänta tills en annan gång... :P

Dessa två hjärtan kunde jag inte slita mig ifrån... :)



Lite bilder från Falkängen...




Moa tittade på "kacka" (höns) och "bää" (grisar) hahaha :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0