Ibland går det snabbt...

Idag kom det ett stort rör med brevbäraren. Mina väggord har kommit! :) Iaf två av dom det sista kommer om någon vecka eller två. Det gick riktigt fort att få hem dom trodde inte det skulle komma förrens sent nästa vecka, men ibland så... Det ena hade jag planerat att ha i köket och det blev jättebra :) De andra två ska jag sätta i vardagsrummet alt. ett där och det sista i datarummet men får se. Ska målas om i vilket fall före så jag har lite tid på mig att bestämma hur jag vill ha det... :P

Så här blev det i köket...



Idag blir det att röja lite överallt. Älsklingen håller på att röja i garaget efter motorbytet som resulterade i en riktig grisfest! Han och Petter stog där och grejade halva natten med skit upp till öronen... haha så han har att göra nu kan jag lova!! ;) kommer bilder lite senare på denna grisfest! :P Jag ska röja upp lite smått i trädgården så vi kommer iväg till återvinningen med allt som ska dit... Sen blir det kanske in till skövde för att köpa en ny köksfläkt och möjligtvis en ny tvättmaskin men det är inte riktigt bestämt än...

Ne nu ska jag ut o greja...


 Nu har Ida äntligen blivit faster. Robban och Anna har fått en liten Noah... Grattis grattis! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

ja visst är han underbar =)

Längtar tills ja får träffa honom

puss

2008-08-13 @ 23:39:01
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Lisa, Grannen

Det var ju skitsnyggt med väggord, kanske man skulle skaffa...

Nej nu är det dax för lite frukost!

Hej svejs..

2008-08-14 @ 09:13:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2477

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0