Semestern slut...

Idag var det första dagen på jobbet efter semestern. Ja vad ska man säga, lite blandade känslor kanske...hm Skönt att komma in i vardagsrutiner igen men förbannat tråkigt att allt ska krångla så på jobbet! men men det är ju Arla man jobbar på så... :P Sen är det ju aldrig roligt att gå upp så förbannat tidigt! Kändes som det var mitt i natten imorses när klockan ringde vid 04.45. Kolsvart ute och riktigt kallt och burrigt. Då man önskar sig tillbaka till sin varma o goa säng! Moa undrade lite vad som hände när vi väckte henne. Hon tänkte garanterat: Men hallå det är ju jag som ska väcka er!! haha :P Lilla gosiga sötnos <3

Igår var vi och spelade boll med Härlingarna. Åkte bort till fotbollsplan allihopa för ett träningspass.  Skitkul att göra sånt! haha  Det borde man göra oftare... :D Efter det kom Marie och barnen med kantareller som hon hittat. Så det blev varma mackor med kantarellstuvning till kvällsmat. Mmmm helt underbart gott! Får bli en tripp ut i skogen någon dag på jakt efter mer...

Bröllopet i Lördags var så fint. Man blir ju så rörd och jag kan ju lugnt erkänna att ögonen var bra fuktiga... :)

Jag innan bröllopet...



Pernilla och Mikael på deras dag :)



Pose! :D





Kommentarer
Postat av: karin

ååååååh jag skulle aldrig mailat korten på mig.. det var ju en miss inser jag nu.. usch..

2008-08-20 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0