Hemma igen då :)

Igår packade vi våra saker och begav oss hem till lilla Lugnås igen. Skönt att varit i Onsala men förbannat skönt att komma hem igen...  Alltid bäst hemma! :) Kom hem strax efter 22 efter en bilfärd i en totalt fullknökad bil med ett matstopp och bensträckare för stora som små :P När vi kom in genom dörren kändes det som vi kom in i ett miniatyr hus! hahaha helt sjukt, kändes som man gick rakt in i väggen i hallen... haha varit borta en vecka bara, konstigt hur fort man vänjer sig vid öppna ytor... :D

Mysterie! När vi varit hemma en stund ska jag sätta mig vid datorn tänkte jag och sätter på den. Sätter mig och ska greppa musen, men hallå! Var är den!!?? Musen är verkligen puts väck... hm letar o letar men hittar den inte. Vet ju att den fanns där när vi åkte för jag stängde av datorn det sista jag gjorde innan vi åkte! Verkar inte bättre än att vi har en liten hustomte som har varit i farten har fortfarande inte hittat den... hahaha sanslöst knepigt!







Kommentarer
Postat av: Ida

jasså musen är försvunnen.. =)

ja kanske är det så att ni har en liten hustomte som gillar att leka lite kanske.. =P hur e de med er då? hitta på nått snart tycker jag :)

pussar

2008-08-02 @ 17:21:49
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: anna

borta bra men hemma bäst, visst är det så!

2008-08-02 @ 17:27:33
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0