Ett tag sen nu...

Har precis lämnat Moa hos Inga-lill och alla barnen. Det var fullt hus när vi kom för Ulla var där med så det var en stor skara som kom framrusandes när vi kom innanför dörren! hahaha så goa de små barnen :D

Fruktansvärt tråkigt väder ute! Jag som trodde jag skulle hinna klart att greja ordning i rabatterna idag... :( men men har kommit en bit på vägen iaf! Alltid nåt det...  Började i söndags med helvetet men det tar tid med barn o katt som plockar uppmärksamhet hela tiden :)

Nu är Molly hemma då. Vi hämtade henne i Lördags så det har varit full rulle här hemma... :D Moa bara älskar lilla tissen, är så roligt att se henne le och skratta när Molly är i närheten... <3 Är ju helt otroligt fullt ös på de små liven iaf! :D idag när jag varit ute o satt in barnstolen tyckte jag det såg så konstigt ut när jag kom in... hm? då hade hon fått ner en gardinstång i vardagsrummet!! hahaha men hon har inte rört den sen dess så jag tror allt hon blev lite chockad av sig själv. Så nu har vi en till liten rackare att uppfostra... :D Inatt när jag kom hem så väcktes hon när jag öppnade dörren. Flög runt som en liten raket en stund sen kom hon och la sig i sängen. Hon försökte kura ihop sig under hakan på mig med det blev nog inte så bekvämt så hon somnade hängandes på min axel med sin lilla nos på min haka... såå sött :)



Måste avsluta med en bild på våran gosiga lilla mys tjej <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0