Äntligen!

Igår var vi i Mariestad och Skövde för att kika på en ny köksfläkt och en tvättmaskin. Hittade en tvättmaskin i Mariestad som vi beställde så den kommer förhoppningsvis imorgon eller nästa vecka. Köksfläkt hittade vi med så nu har vi ÄNTLIGEN en som fungerar ordentligt! Ser betydligt roligare ut med nya grejer med :) Så nu har jag snart som älsklingen snällt påpekade mina arbetsytor här hemma fullt fungerande...hm hahaha ;P

Idag får Moa besök av mormor och morfar :) Kommer i eftermiddag någon gång. De ringde för en stund sen och då hade de trassel med husbilen som inte ville starta. Den vill nog ha lite semester nu efter alla mil ner igenom europa i tre veckors tid... :P

Helt sjukt igentligen hur fort allting går! När man ser på andras små nyfödda knyten förundras man hur små dom är! Ändå är det ju inte längesen som våran lilla tjej var lika liten. Man kommer på sig själv ibland att bara sitta o förundras över hur stor hon har blivit och vad hon har lärt sig, man blir bara så stolt! Är ju så otroligt mäktigt att se sitt barn växa upp... :)


Våran stora tjej <3







Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du jag håller med, helt hopplöst. hm.. Hehe, Buster är en blandras med Bichon frisé och shih-tzu :) Och han har verkligen fått det bästa från två världar.. Så glad att jag tog honom, för han har lite av varje färg, de andra var antingen vita, bruna eller svarta. så :) Gud va stor Moa har blivit, hon är ju så söt!

2008-08-14 @ 16:28:19
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0