Åååå

Är så trött på mitt förbannade hår! Håller ju på att spara ut till längre hår nu men det tar ju sån tid! :S Kul att ha haft riktigt kort hår men nu vill jag ha lite längder igen. Har kommit en bit på vägen iaf. Även fast det är for kort på sidorna än för att få bak i en vanlig tofs, men den som väntar på ngt gott... :P haha har så dåligt tålamod bara! hade önskat att det bara kunde vara i lagom längd när man vill ha tillbaka det. Vill inte klippa det än heller för jag vill att det ska växa ut lite mer först så nu är det plattare än plattast. Förutom på morgonen då förstås då ser jag ut som en tornado dragit fram i mitt hår... hm.... VILL HA LÄNGRE NU!!








Kommentarer
Postat av: karin the one and only

vill du byta hår med mig?

2008-08-20 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0