Människa igen då...

Har precis krypit ur soffan, lillfisen o jag. Såå mysigt med med massa filtar o kuddar, nallis o tutten var självklart med... :) Ska lämna stumpan halv elva hos Inga-lill, nu blir det "riktiga" veckor framöver tills semestern...

Riktigt kul i lördags! Vi grillade gott o satt ute o hade det skönt. Blev en anings kallt på kvällen när solen försvann men det hindrade ju inte oss. Filtar o täcken åkte fram och vi satt ute till halv tre nåt sånt. Var sviiinkallt på natten så vi åker väl allihopa på en ordentlig förkylning nu efter den natten...haha :P Vaknade upp i går morses med en djävulusisk baksmälla!! Fy f*n säger jag bara, min stackars lilla kropp är inte van vid att dricka! halva dagen gick åt i sängen för att sen mösa mig upp för att Karin var på väg. Ett vandrande lik det va jag det...... Stackars Karin!! Brukar aldrig spy dagen efter men varför inte börja med det nu... hm? :S Mådde sakta men säkert lite bättre när vi satt ute i det sköna vädret, magen kunde tom ta emot några korv med bröd sen... hahaha helt otroligt! :P Är det värt det?? Nee det skulle jag inte tro...... nu är jag människa igen iaf!

I fredags hämtade vi bosieboo (babymonitor) som älsklingen hade beställt. Skitbra nu kan vi sitta ute o höra direkt om hon vaknar till... :D Riktigt söt design med! Ser ut som små ägg... haha :D


image297











Allt för nu...

Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0