Igång igen då...

Har precis lagt lillfisen efter en stund hos dagmamman. Hon var såå trött idag så jag trodde inte det skulle gå så bra idag, men jag hade fel! :D Varje avklarad dag som går bra är ju en sån enorm lättnad... :) Är så stolt över våran lilla tjej, det värmde så när hon satt o grejade med de andra barnen, skrattandes o aldeles nöjd...<3

Igår var det ju jobb för min del då. Kändes jäkligt bra att vara tillbaka, skönt att komma igång igen. Trodde ju ALDRIG jag skulle säga så men faktiskt så! :P haha Kommer ju garanterat vara snabbt övergående med denna känslan så det är ju bara att vara glad så länge det varar... Var redan ganska trött på det igår när klockan började närma sig kvällen, men jag är ju van vid att ligga i soffan vid den tiden så det är ju lite ovant! haha dessutom så gjorde vi inte ett piss, var ju en extra plus att det knappt krångla ngt ( förutom precis innan vi skulle hem men det slår ju aldrig fel ) trodde jag skulle ha tappat mer än jag gjort. Kändes skönt, visst är det smågrejer som har förvunnit men det kommer ju snabbt tillbaka igen. Sen de nya maskiner som kommit kommer man ju snabbt lära sig, känns gött att lära sig ngt nytt... :) Krånglet kommer man ju inte ifrån på något sätt på detta ställe heller så det är ju bara att försöka bita ihop när allt kommer krångla o det lockar att säga upp sig! hm :P

Kändes otroligt skönt att komma hem igår iaf. Älsklingen väntade sovandes i soffan, gick inget vidare med att hålla sig vaken... ;D Blir ju omställning för oss alla tre nu, är ju mycket som händer på en gång. Det kommer vara en trött familj nu ett tag innan vi vänjer oss... :P


image276

Trött liten tjej innan vi åkte till dagmamman med nallis som hon alltid ska ha när hon är trött... <3


Nu ska här sovas!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0