Freeeedaaaaag!! :D

Har precis varit ute o tagit en morgonciggis på altanen. Verkar bli helt underbart väder ute idag, solen skiner o himlen är klarblå!! Göttt!! :D:D Lämnade lillfisen för en stund sen o hon vinkade så glatt hejdå till mamsen... :) Våran duktiga lilla tjej <3

Idag blir det att åka o köpa utemöbler till altanen. Skulle igentligen fixa det nästa månad men det ska ju bli så fint väder nu så det känns trist att vara utan... Så när älsklingen slutat jobba så bär det av till Mariestad :)
Imorgon blir det förhoppningsvis premiärgrillning!  Ida , Carin och Ricardo kommer hit så om det blir det sköna väder som lovats så tänds grillen och vinflaskan korkas upp! Mmmm mm mm :D Inte tokigt alls... :D
Karin kanske kommer hit idag med och går husesyn. Har ju inte varit här förut så får väl se om det blir godkänt... ;P Nu är friden slut Karin, nu blir du f*n inte av med mig! hahaha :P


Nu ska jag krypa ner i sängen en stund, jag hoppas att den blåa himmeln är kvar när jag vaknar! :)

image291

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad härligt med grillning :) nu kan man vell säga att våren är här :) blå himmel o hur skönt som helst :)

2008-04-18 @ 10:00:50
URL: http://veronicagerding.blogg.se
Postat av: Ida

Yes!!! underbart väder :) hoppas det håller i sig tills imorn... nej nu ska ja åka och köpa vår alkohol tills imorn då gumman ;P pussar

2008-04-18 @ 10:23:42
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se
Postat av: KAAAAAAALIN

Hej! Förlåt att älvan förstörde våra planer.. men vi har ju söndag ist! och jag lovar, jag VILL inte bli av med dig, nu när jag äntligen får tillbaka dig! hoppas ni får det trevligt med grillningen i morgon, hälsa carin & ida!! Pöss pöss!!!

2008-04-18 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0