Aj aj aj :S

Krångla som fan igår när vi körde på jobbet. Fick lyfta backar hej vilt titt som tätt hela kvällen. Rätt som det var när jag skulle lyfta en back så small det till i ryggen! aj aj aj :S Fredrik hjälpte mig med massagestolen så jag kunde sitta där en stund för att se om det blev bättre men neej blev snarare värre. Den var så fruktansvärt hårdhänt den där stolen, lilla jag åkte runt som en vante över rörelserna.... hm! Karin hjälpte mig sen med lite handmassage och det blev lite bättre... Man blir ju snabbt påminnd om att man använder ryggen till precis allt man gör... :S Idag är det inget roligt alls! Man vet ju att man ska lyfta rätt men det försvinner snabbt när man ska ha undan backar el dyl snabbt! :( Lätt att vara efterklok......

Varit skitkonstigt dessa dagar när jag har lämnat lillfisen hos dagmamman. De andra veckorna har jag ju åkt o hämtat henne innan jag skulle jobba och älsklingen kom ju hem med innan. Nu när jag vet att jag ska vara själv hela tiden känns det inget roligt alls! Vanesak jag vet men saknaden är ruskigt stor.....

Måste ju lägga in bilder på de fina presenterna som Moa fick i Lördags... :)

image298image299

Puss hejjj

Kommentarer
Postat av: Jessi

söt blogg :)

2008-04-22 @ 11:38:30
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: carin

stackare där. du får ju inte gå och skada dej ju.
tack för i lördags. jag hade jätte trevligt!!! får vi SNART göra om.
love!

2008-04-22 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0