Bara en vecka kvar!


Ja då var det Måndag igen då. Bara en vecka kvar till Jul! Börjar känna mig lite smått stressad nu med allt som ska göras innan... Handla de sista julklapparna, köpa o griljera skinka, hämta julklapp från jobbet, fixa julgran m.m. Låter ju väldigt fjuttigt nu när jag skriver ner det men det känns som enormt mycket! hehe :P Längtar tills allt e färdigt o man bara kan invänta Julen...
Längtar efter min familj, var ett tag sen nu vi träffades så det känns inte så roligt. Är ju inte så långt kvar tills juldagen men ändå. Känns lite konstigt att vara "borta" på Julafton har ju alltid varit hemma i onsala alla mina år men sånt är ju livet. hehe :P
Mormor längtar såå efter sitt lilla barnbarn, usch känns så hemskt att träffas så sällan! Saknar er!!

I fredags var jag o Moa med Ida inne i Lidköping. Kollade lite i affärer o köpte lite smått o gott! Kul att äntligen träffas igen efter ett antal velanden fram o tillbaka... :P Var ganska mycket folk men inte så mycket som jag hade befarat innan vi kom dit...hehe Det kändes som att de köer som vi ställde oss i blev milslånga precis när vi ar klara! Så ibland har man tur... :D

Moa tog sina första sammanhängande krypsteg i lördags! Våran duktiga lilla tjej!! <3 Hon håller på att emperimentera för fullt så snart kryper hon nog runt här som hon aldrig gjort annat!
Kul att det kommer lagom till Jul när hon ska leka med alla kusinerna...hehe :D
Hon har börjat resa sig nu med i sängen speciellt. Står på knäna o "skakar galler" när man kommer in o ska ta upp henne...haha så söt!

Såg den gräsligaste julpyntning jag sett igår. Älsklingen hade sett den när han var på Spikma i lördags, så vi var tvungna att åka o kolla igår...hehe Det såg ut som ett tivoli på håll! Har nog aldrig sett en sådag knökad trädgård. Det var ljusslingor i alla dess färger o former preciiiis överallt! hahaha det var helt sanslöst! Försökte ta ett kort men det ville sig inte med aldeles för mycket trafik på den lilla vägen. Morr! Så typiskt! :P




image48

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0